counter create hit
استارتاپ و ارزش آفرینی

نظر ها:

مطالب مرتبط:

ایجاد فرصت های شغلی اولویت اول دولت و مجلس است

غلامرضا تاجگردون (رئیس کمیسیون تلفیق و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی) ضمن اشاره به اولویت اول دولت و مجلس برای ایجاد فرصت های شغلی، بیان کرد: ۶۰۰ هزار میلیارد ریال در بودجه سال ۱۳۹۷ کشور برای اشتغال تخ ...

حمایت دولت از استارت آپ ها و کسب و کارهای نوین تسهیل محیط کسب و کار است

به گزارش شمانیوز: سورنا ستاری روز یکشنبه در حاشیه آیین افتتاحیه همایش و نمایشگاه تهران هوشمند در جمع خبرنگاران افزود: دولت نباید در زمینه سرمایه گذاری ورود کند. وی با اشاره به استخدام 20 هزار نفر در روزهای آینده توسط یکی از استارت آپ ها خاطرنشان کرد: ...

آمادگی تامین اجتماعی برای بیمه افراد شاغل در استارتاپ ها

منصور آتشی (مدیرکل امور فنی بیمه شدگان تامین اجتماعی) گفت: اگر مرجع یا متولی کسب و کارهای مجازی معین شود، سازمان تامین اجتماعی آمادگی دارد که افراد شاغل در استارتاپ ها را بیمه کنند. ...

همایش بازی سازی در تبریز

همایش بازی سازی در تبریز

همایش بازی‌سازی مرکز نوآوری دانشگاه تبریز فرصتی استثنایی برای علاقه‌مندان به ساخت و توسعه بازی‌های کامپیوتری و موبایلی است تا ضمن آموزش مفاهیم اولیه و اصول طراحی و توسعه انواع بازی‌ها، بتوانند با تیم‌های محلی در زمینه ساخت بازی آشنا شده و مشاوره بگیرند. بازی‌های وی ...

فراهانی: از استارت آپ های حوزه حمل و نقل حمایت می کنیم

فراهانی: از استارت آپ های حوزه حمل و نقل حمایت می کنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجید فراهانی با اشاره به نقش بزرگ استارت‌آپ‌ها در تحولات عمیق اقتصادی دهه جدید گفت: جوانان فعالی که عمدتا در بستر IT کسب و کارهای نو راه می‌اندازند و باعث تحول شهر و یا کشور می‌شوند.وی گفت: اولاً این استارت آپ‌ها هزینه‌های ا ...

همایش «بانوان کارآفرین حوزه ICT»

۲۰ اسفند ۱۳۹۶ مشهد- دانشگاه فردوسی- سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی ...

آفت های فضای استارتاپی ایران

علیرضا کلاهی (عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران) از آفت بزرگ فضای استارتاپی ایران می گوید. در ادامه مطالبی که وی در این رابطه بیان کرده است را می خوانیم. ...

تناسب اندام موبایلی با ران تستیک

تناسب اندام موبایلی با ران تستیک

ران‌تستیک (Runtastic) یک شرکت استارت‌آپی تناسب اندام در اتریش است که علم تناسب اندام سنتی را با اپلیکیشن‌های همراه، شبکه‌ اجتماعی و عناصر دیگر ترکیب کرده است. این استارت‌آپ ...

تدوین برنامه ویژه برای حمایت از بانوان کارآفرین و هنرمند خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: برای حمایت از بانوان کارآفرین و هنرمندان زن در این استان برنامه ای ویژه داریم.به گزارش ایسنا،«محمد مهدی مروج الشریعه»، امروز(19 اسفند)، در مراسم تجلیل از بانوان برتر دستگاه‌های ا ...

میوه فروشی آنلاین «میوه»

میوه فروشی آنلاین «میوه»

استارت‌آپ میوه به نشانی miveh.com توسط علی هوشمند ۴۹ ساله  بنیانگذاری شده است. او متولد شهر گناباد است و از ۹سالگی در کارگاه پدرش کار ریخته‌گری را آغاز ...

لازمه تحقق دانشگاه کارآفرین، افزایش مهارت دانشجویان کارشناسی است

قائم مقام وزیرعلوم و رئیس مرکز هیات های امنا وهیئت ممیزه مرکزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آیین معارفه سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: اگر می خواهیم دانشگاه کارآفرین داشته باشیم باید درباره افزایش مهارت دانشجویان ...

آیت حسینی، مشاور بازآفرینی کسب وکار

آیت حسینی، مشاور بازآفرینی کسب وکار

آیت حسینی، مشاور بازآفرینی کسب وکار ماهیت پیچیده و غیرقابل پیش بینی حوزه کارآفرینی و نوآوری همواره با خود اتفاقات تلخ و شیرین زیادی به همراه دارد که اکوسیستم کارآفرینی (استارت آپی) ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. شکست و موفقیت هر دو الز ...

وزارت ارتباطات برای رفع موانع کسب و کارهای نوپا لایحه دارد!

مطلب وزارت ارتباطات برای رفع موانع کسب و کارهای نوپا لایحه دارد! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ...

بررسی حقوق و مزایای سال ۹۷ ؛ حداقل میزان افزایش حقوق ها چقدر است؟

مطلب بررسی حقوق و مزایای سال ۹۷ ؛ حداقل میزان افزایش حقوق ها چقدر است؟ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ معاون وزیر کار در مورد حقوق و مزایای سال ۹۷ س ...

۴ نکته در راه اندازی استارتاپ با سرمایه شخصی

۴ نکته در راه اندازی استارتاپ با سرمایه شخصی

Kerry Benjamin زیباشناس و موسس شرکت StackedSkincare است. این شرکت تولیدکننده لوازم آرایشی، سرم ها و لایه بردارهای باکیفیت است. او در رشد استارتاپ خود از هیچ سرمایه گذار خارجی استفاده نکرده و تا این مرحله توانسته است با بودجه شخصی خود شرک ...

نکته! این مطلب توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است. لطفا نظر خود را در رابطه به این مطلب در صفحه تماس با ما در میان بگذارید.

جذب مشتریان از طریق تجربه کاربر موفق

جذب مشتریان توسط تجربه کاربری موفق

شرکت ها می توانند ارتقاء خدمات و پشتیبانی و ارائه یک تجربه کاربری عالی را فراموش نکنید., و مشتریان بیشتری را جذب کند. اکوسیستم – برای کسب و کار به رشد آن باید با مشتریان تفکر مثبت است. یک مشتری باید صرف برخی از زمان با کسب و کار می توانید در طرف دیگر نیز یک حس خوب از کسب و کار شما داشته باشد. چون اگر چنین نباشد در زمان کوتاهی بازی را به رقیب خود واگذار خواهید کرد و سهم تان از بازار کاهش می یابد. پشتیبانی عال و تجربه کاربری مطلوب از جمله دلایلی است که باعث مشارکت بالای مشتریان می شود. البته به بیان دقیق تر، تمام زوایای خدمات مشتریان و تجربه کاربری تاثیر یکسانی در موضوع افزایش مشارکت مشتریان ندارند؛ از اینرو در ادامه بعضی از مهمترین مواردی که در جذب مشتریان تاثیر بسزایی دارند بررسی می شوند. پاسخ مثبت به مشتری پاسخ مثبت، شیوه خوبی برای تعامل با مشتریان است. رفتار و دیدگاه کارمند یک شرکت با مشتریان باید به این مفهوم را برساند که، پاسخ تان مثبت است، اکنون سوالتان را بپرسید! هیچگاه به خواسته های مشتری با بی حوصلگی و تاخیر جواب ندهید. باید از نخستین برخورد روی مخاطب خود تاثیر بگذارید، بنابراین به تمام جزئیات توجه کنید و به آنها واکنش نشان دهید. همواره تیم را آماده و هماهنگ نگهدارید سعی کنید با مشتریان تعاملات مثبت و گرمی داشته باشید، اطمینان حاصل کنید که تمام کارمندان تجربه یکپارچه و هماهنگی را برای مخاطب تان رقم می زنند. مشتریانی که با شرکت تماس می گیرند را نباید سردرگم و خسته کنید، هر مشکلی که مطرح می شود، باید به مسئول مربوطه انتقال پیدا کند. مطمئن شوید که پاسخ های ارائه شده، مشکل مشتری را حل کرده اند. مشتریان را میام بخش های مختلف سرگردان نکنید تا حد امکان مشتریان را کمتر میان بخش های مختلف شرکت انتقال دهید. بطور مثال کارمند الف نباید به مشتری اینگونه پاسخ دهد که برای حل مشکل نزد آقای ب بروید، بلکه باید پاسخ بدهد بله، حتما مشکل تان را حل می کنیم؛ حتی اگر این جمله به این معنی باشد که شخصا نزد آقای ب برود تا اطلاعات مورد نیاز را پیدا کند. به حریم مشتری احترام بگذارید اصرار به تماس و ارتباط با مشتریان در زمان های نامناسب از شبانه روز، نتیجه جز مخدوش کردن تعامل با مشتریان نخواهند داشت. باید به کارمندان آموزش داده شود که حریم خصوصی مشتری قابل احترام است و فقط زمانی با آنها ارتباط برقرا کنید که به صورت ضمنی این اجازه را داده اند. از پاسخ های رسمی اجتناب کنید مطمئن شوید که سرویس های پشتیبانی شرکت ارتباطی خوبی با مشتریان برقرار می کنند. برای تعاملات هر چه بهتر با مشتریان  به کارمندان اجازه دهید که شخصیت فردی خود را در ارتباط با مشتریان به شیوه ای که احساس مثبتی را در آنان ایجاد کند، بروز دهند. به سطح رضایتمندی مشتریان اهمیت دهید اگر اعتماد مشتری نسبت به برند شما از بین برود، باعث ایجاد نارضایتی و ناراحتی در آنها خواهد شد. چه روز و چه شب، باید بتوانید خدمات خود را در لحظه ای که مشتری به آن احتیاج دارد، عرضه کنید؛ زیرا در غیر اینصورت آنها شما را حذف خواهند کرد. به ویژه در جامعه امروزی که مردم ۲۴ ساعت شبانه روز با یکدیگر در ارتباط هستند، عدم در دسترسی بودن خدمات یک شرکت به آسانی می تواند باعث دلسردی مشتریان شود. از شیوه عذرخواهی کارمندان خود مطمئن باشید یکی از نکاتی که نقش حائز اهمیتی در حفظ مشارکت مشتریان ایفا می کند، نحوه پاسخگویی پرسنل به شکایات مشتریان است. غیرمنتظره نیست اگر کامندان در برابر گلایه ها و شکایت ها، حالت تدافعی به خود بگیرند، اما این موضوع می تواند پیامدهای فاجعه باری برای کسب و کار شما داشته باشد. به مسائل و اختلاف نظرهای مالی توجه کنید اگر با دقت فراوانی تجربه کاربری را فراهم کرده اید، اما مسائل مالی را به صورت ناخوشایند و ناکارآمدی حل کنید، یا از کنار آن ها با بی تفاوت بگذرید، زودتر از آنچه که تصور کنید، مشتریان خود را از دست می دهید. استراتژی مناسبی را برای شناخت مشتریان اتخاذ کنید یکی از بهترین شیوه های تعامل با مشتریان، این است که در مورد آنها را از بعد شخصی نیز شناخت پیدا کنیم؛ زیرا در غیر این صورت محبوبیت کسب و کارتان از بین می رود و به گزینه ای قابل جایگزین کردن تبدیل خواهید شد. ادبیات خود را در گفتگو بهبود بخشید شیوه گفتار یکی از مهمترین ابزارهایی است که می تواند باعث جذب مخاطب یا از دست رفتن مشتری شود. بطور مثال اگر به جای اینکه به مشتری بگوید شما باید کار X را انجام دهید؛ به او بگویید ما متوجه شدیم اگر شما کار X را انجام بدهید، اوضاع عالی پیش خواهد رفت، یا مثلا به جای اینکه مستقیما بدهی وی را متذکر شوید بهتر است به سوابق تراز مالی اشاره کنید. زمانی که مشتری با شرکت شما تماس می گیرد، قبل از آنکه وی را منتظر بگذارید، ابتدا مودبانه بپرسید که آیا می تواند کمی منتظر بماند. همچنین مطمئن شوید که  زمان صدور صورتحساب یا ضمانت نامه و تعاملاتی که توسط وب سایت با مشتریان دارید، ادبیات مناسبی را استفاده می کنید و از هرگونه سوتفاهم پرهیز نمایید، زیرا این مشکلات ساده مستقیما روی احساس مشتریان اثر زیادی خواهد داشت.