counter create hit
استارتاپ و ارزش آفرینی

نظر ها:

مطالب مرتبط:

استارتاپ فرانسوی کامپیوتر «ابری» قدرتمندی برای گیمرها عرضه کرد که تنها ۳۰ پوند هزینه دارد

استارتاپ فرانسوی Blade از سرویس گیمینگ ابری خود برای کاربران کشور انگلیس رونمایی کرد. قبلا، این استارتاپ از این سرویس در امریکا نیز رونمایی کرده و مشغول به سرویس دهی است. سرویس گیمینگ ابری Shadow شامل یک کامپیوتر قدرتمند روی یک مرکزداده نزدیک کاربر است. کاربران ...

واگذاری طراحی سایت موزه میدان امام (ره )  به میراث فرهنگی

واگذاری طراحی سایت موزه میدان امام (ره ) به میراث فرهنگی

علی مالمیر مدیرکل میراث فرهنگی، صنعت های دستی و گردشگری استان همدان در نشست صمیمی با اعضاء باشگاه خبرنگاران جوان همدان  با اشاره به اینکه با توافقاتی که با استانداری ، اداره راه شهرسازی وشهرداری همدان ایجاد گردید اضافه کرد: قرار براین گردید که طراحی  وساخ ...

خودروی خودران تحویل محموله رونمایی شد

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، روز گذشته استارتاپ «Nuro» از یک خودروی خودران برای تحویل محموله رونمایی کرد. دیو فرگوسن و جیاجون ژو و دو مهندس سابق پروژه خودروی خودران گوگل این استارتاپ را راه‌اندازی کرده‌اند. البته هنوز جزئیات ...

اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر به شرکت های دانش بنیان

علیرضا دلیری (معاون توسعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری) اعلام کرد: در راستای فرصت های شغلی پایدار، به طرح های اشتغالزای بخش های خصوصی و تعاونی ها تسهیلات بانکی اعطا می شود. ...

جذب مشتریان توسط تجربه کاربری موفق

جذب مشتریان توسط تجربه کاربری موفق

کسب و کارها می توانند با ارتقا دادن بخش های خدماتی و پشتیبانی و مهیا کردن تجربه کاربری جذاب و به یاد ماندنی، مشتریان بیشتری را جذب کنند. ...

اکوویک بیست و چهارم: از تعلق بیشترین درصد شکایات در فاوا به کسب و کارهای حوزه نرم افزار و وب سایت تا اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر به شرکت های دانش بنیان

طبق روال شنبه ها در اکوویک این هفته نیز به بررسی اخبار مهم ایرانی در حوزه کارآفرینی و استارتاپ های ملی خواهیم پرداخت. لطفا تا پایان با ما همراه باشید. به گزارش اکوسیستم، هفته ...

معرفی دوازده استارتاپ مرکز فناوری و نوآوری سینتک دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری آنا، دوازده استارتاپ معرفی شده با نام‌های کارجو، صفرکیلومتر، آسیستا، هم‌نما، بهتند، ملودی‌گیم، آدلی، اوربی، کاهو، بامجو، ودو و اردیبهشت بودند. کارجوپلاس، سرویسی برای ارزیابی و شناخت کارجویان است و شناخ ...

استخدام بازرس

استخدام بازرس

خدمات، مشاغل، صنایع در این مقاله از آسمونی در بخش استخدام مشاغل ، به معرفی شغل بازرس برای کسانی که به دنبال آگهی استخدام بازرس هستند، می پردا ...

انقلاب چهارم صنعتی و مدیران سنتی

انقلاب چهارم صنعتی و مدیران سنتی

به گزارش جهان نیوز، روز دوشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، ارزهای دیجیتال، بلاکچین، بیت کویین، اقتصاد دیجیتال، اینترنت اشیا، استارت آپ، دولت الکترونیک و دولت همراه اصطلاحاتی هستند که به زودی زود علاوه بر پرکاربرد شدن در سپهر ادبیات ایران، تغییرات شگرفی را در سبک زندگی، فرهنگ، ...

آینده ای مطلوب برای صنعت گردشگری با ایجاد و توسعه کسب و کارها در این حوزه

سورنا ستاری (معاون علمی و فناوری رئیس جمهور) گفت: کسب و کارهای دانش بنیان و استارتاپ های فعال در حوزه گردشگری با ماهیت خلاقیت محور خود قادر هستند ضمن شکوفا کردن ظرفیت بالقوه اقتصاد، باعث رونق این صنعت نیز شوند. ...

اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران ؛ ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه

مطلب اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران ؛ ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ رویداد بزرگ وب و موبایل ایران همه ساله در اواخر بهمن ماه برگز ...

دادگاه به پرونده های مالی کسب و کارهای مجازی رسیدگی نمی کند!

مطلب دادگاه به پرونده های مالی کسب و کارهای مجازی رسیدگی نمی کند! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ پرونده های مالی کسب و کارهای مجازی به دادگاه نمی رود. رس ...

یک دستورالعمل ساده برای مراقبت از محتواسازان!

یک دستورالعمل ساده برای مراقبت از محتواسازان!

تولید‌کنندگان محتوا کار بسیار‌ دشواری دارند و با درخواست‌های متنوع و متفاوتی از سازمان‌های مختلف روبه‌رو هستند. خوشبختانه یک فرآیند مدیریت کار برای محافظت از تولید‌کنندگان محتوا در جهان طراحی شده است. این فرآیند را فرآیند محتوای چابک ...

اولین استارتاپ ویکند تولید محتوای دیجیتال کرج برگزار شد

اولین استارتاپ ویکند تولید محتوای دیجیتال کرج با حضور ۱۶۰ شرکت کننده برگزار شد. به گزارش اکوسیستم، این رویداد ۲۵ تا ۲۷ بهمن ماه در کرج و با حضور منتورهای با تجربه استارتاپی در حوزه های مدیریت کسب و کار، تولید محتوا، گرافیک، مارکتینگ و برنامه نویسی ...

اختلاف درآمد رانندگان زن و مرد اوبر

بر اساس آخرین آمار منتشر شده درآمد رانندگان زن سرویس تاکسی اینترنتی اوبر نسبت به درآمد رانندگان مرد این سرویس کمتر است، اما این اختلاف در سطح در آمد ربطی به قوانین مربوط به پایین تر بودن حقوق زنان ندارد. به گزارش اکوسیستم، بر اساس تحقیقات انجام شده توسط ...

نکته! این مطلب توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است. لطفا نظر خود را در رابطه به این مطلب در صفحه تماس با ما در میان بگذارید.

جذب مشتریان از طریق تجربه کاربر موفق

جذب مشتریان توسط تجربه کاربری موفق

شرکت ها می توانند ارتقاء خدمات و پشتیبانی و ارائه یک تجربه کاربری عالی را فراموش نکنید., و مشتریان بیشتری را جذب کند. اکوسیستم – برای کسب و کار به رشد آن باید با مشتریان تفکر مثبت است. یک مشتری باید صرف برخی از زمان با کسب و کار می توانید در طرف دیگر نیز یک حس خوب از کسب و کار شما داشته باشد. چون اگر چنین نباشد در زمان کوتاهی بازی را به رقیب خود واگذار خواهید کرد و سهم تان از بازار کاهش می یابد. پشتیبانی عال و تجربه کاربری مطلوب از جمله دلایلی است که باعث مشارکت بالای مشتریان می شود. البته به بیان دقیق تر، تمام زوایای خدمات مشتریان و تجربه کاربری تاثیر یکسانی در موضوع افزایش مشارکت مشتریان ندارند؛ از اینرو در ادامه بعضی از مهمترین مواردی که در جذب مشتریان تاثیر بسزایی دارند بررسی می شوند. پاسخ مثبت به مشتری پاسخ مثبت، شیوه خوبی برای تعامل با مشتریان است. رفتار و دیدگاه کارمند یک شرکت با مشتریان باید به این مفهوم را برساند که، پاسخ تان مثبت است، اکنون سوالتان را بپرسید! هیچگاه به خواسته های مشتری با بی حوصلگی و تاخیر جواب ندهید. باید از نخستین برخورد روی مخاطب خود تاثیر بگذارید، بنابراین به تمام جزئیات توجه کنید و به آنها واکنش نشان دهید. همواره تیم را آماده و هماهنگ نگهدارید سعی کنید با مشتریان تعاملات مثبت و گرمی داشته باشید، اطمینان حاصل کنید که تمام کارمندان تجربه یکپارچه و هماهنگی را برای مخاطب تان رقم می زنند. مشتریانی که با شرکت تماس می گیرند را نباید سردرگم و خسته کنید، هر مشکلی که مطرح می شود، باید به مسئول مربوطه انتقال پیدا کند. مطمئن شوید که پاسخ های ارائه شده، مشکل مشتری را حل کرده اند. مشتریان را میام بخش های مختلف سرگردان نکنید تا حد امکان مشتریان را کمتر میان بخش های مختلف شرکت انتقال دهید. بطور مثال کارمند الف نباید به مشتری اینگونه پاسخ دهد که برای حل مشکل نزد آقای ب بروید، بلکه باید پاسخ بدهد بله، حتما مشکل تان را حل می کنیم؛ حتی اگر این جمله به این معنی باشد که شخصا نزد آقای ب برود تا اطلاعات مورد نیاز را پیدا کند. به حریم مشتری احترام بگذارید اصرار به تماس و ارتباط با مشتریان در زمان های نامناسب از شبانه روز، نتیجه جز مخدوش کردن تعامل با مشتریان نخواهند داشت. باید به کارمندان آموزش داده شود که حریم خصوصی مشتری قابل احترام است و فقط زمانی با آنها ارتباط برقرا کنید که به صورت ضمنی این اجازه را داده اند. از پاسخ های رسمی اجتناب کنید مطمئن شوید که سرویس های پشتیبانی شرکت ارتباطی خوبی با مشتریان برقرار می کنند. برای تعاملات هر چه بهتر با مشتریان  به کارمندان اجازه دهید که شخصیت فردی خود را در ارتباط با مشتریان به شیوه ای که احساس مثبتی را در آنان ایجاد کند، بروز دهند. به سطح رضایتمندی مشتریان اهمیت دهید اگر اعتماد مشتری نسبت به برند شما از بین برود، باعث ایجاد نارضایتی و ناراحتی در آنها خواهد شد. چه روز و چه شب، باید بتوانید خدمات خود را در لحظه ای که مشتری به آن احتیاج دارد، عرضه کنید؛ زیرا در غیر اینصورت آنها شما را حذف خواهند کرد. به ویژه در جامعه امروزی که مردم ۲۴ ساعت شبانه روز با یکدیگر در ارتباط هستند، عدم در دسترسی بودن خدمات یک شرکت به آسانی می تواند باعث دلسردی مشتریان شود. از شیوه عذرخواهی کارمندان خود مطمئن باشید یکی از نکاتی که نقش حائز اهمیتی در حفظ مشارکت مشتریان ایفا می کند، نحوه پاسخگویی پرسنل به شکایات مشتریان است. غیرمنتظره نیست اگر کامندان در برابر گلایه ها و شکایت ها، حالت تدافعی به خود بگیرند، اما این موضوع می تواند پیامدهای فاجعه باری برای کسب و کار شما داشته باشد. به مسائل و اختلاف نظرهای مالی توجه کنید اگر با دقت فراوانی تجربه کاربری را فراهم کرده اید، اما مسائل مالی را به صورت ناخوشایند و ناکارآمدی حل کنید، یا از کنار آن ها با بی تفاوت بگذرید، زودتر از آنچه که تصور کنید، مشتریان خود را از دست می دهید. استراتژی مناسبی را برای شناخت مشتریان اتخاذ کنید یکی از بهترین شیوه های تعامل با مشتریان، این است که در مورد آنها را از بعد شخصی نیز شناخت پیدا کنیم؛ زیرا در غیر این صورت محبوبیت کسب و کارتان از بین می رود و به گزینه ای قابل جایگزین کردن تبدیل خواهید شد. ادبیات خود را در گفتگو بهبود بخشید شیوه گفتار یکی از مهمترین ابزارهایی است که می تواند باعث جذب مخاطب یا از دست رفتن مشتری شود. بطور مثال اگر به جای اینکه به مشتری بگوید شما باید کار X را انجام دهید؛ به او بگویید ما متوجه شدیم اگر شما کار X را انجام بدهید، اوضاع عالی پیش خواهد رفت، یا مثلا به جای اینکه مستقیما بدهی وی را متذکر شوید بهتر است به سوابق تراز مالی اشاره کنید. زمانی که مشتری با شرکت شما تماس می گیرد، قبل از آنکه وی را منتظر بگذارید، ابتدا مودبانه بپرسید که آیا می تواند کمی منتظر بماند. همچنین مطمئن شوید که  زمان صدور صورتحساب یا ضمانت نامه و تعاملاتی که توسط وب سایت با مشتریان دارید، ادبیات مناسبی را استفاده می کنید و از هرگونه سوتفاهم پرهیز نمایید، زیرا این مشکلات ساده مستقیما روی احساس مشتریان اثر زیادی خواهد داشت.